FAQ

....Oftewel, de veelgestelde vragen.
Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact op.

1. Hoe kan ik bestellen?
U kunt op wood-shop.nl onze producten collectie bekijken. Als u een keuze heeft gemaakt, kunt u bij ons een of meerdere producten naar keuze bestellen. Klik op de knop ‘Bestellen’ vervolgens maakt u een keuze hoe u het product wenst te ontvangen. Hierna drukt u op de knop ‘Voeg toe aan winkelwagen’ In dit menu vult u het ‘Aantal’ in van het te bestellen product. Wanneer u dit gedaan heeft, kunt u verder gaan met winkelen of de bestelling afronden.

2. Wanneer moet ik bestellen?
Normaliter streven wij ernaar om bestellingen binnen 8 dagen te leveren.
Het is echter verstandig om de bankjes met inscriptie ruim voor een jubileum, verjaardag, bruiloft enz.. te bestellen. Aangezien dit een maatwerk product is en wij deze in eigen beheer vervaardigen hebben wij hier tijdens normale omstandigheden een levertijd van circa 14 dagen op.
Wanneer u een bankje met inscriptie bestelt, vermeld dan bij uw bestelling de te vermelden tekst.

3. Hoeveel producten kan ik  bestellen?
Kies het aantal producten dat u denkt nodig te hebben. Bestelt u meerdere producten uit verschillende categorieën dan hoeft u maar 1  keer de verzendkosten te betalen van het grootste product.

Nabestellen is ook altijd mogelijk, mits wij het product nog in ons assortiment hebben. Let op: Een nabestelling brengt opnieuw verzendkosten met zich mee.

4. Moet u online bestellen?
Bij voorkeur wel. Alle bestellingen komen via de webwinkel in ons bestelsysteem terecht. Voor ons is het dus het meest overzichtelijk als iedere bestelling op dezelfde manier binnenkomt.

Mocht u liever telefonisch of per e-mail bestellen is dat ook mogelijk.

5. Ik krijg mijn bestelling niet in het winkelwagentje, hoe komt dat?
Het zou kunnen dat u niet bij iedere vraag een antwoord heeft geselecteerd.

6. Als ik met iDeal wil betalen moet ik het bedrag overmaken naar Mollie BV. Klopt dit wel?
Dat klopt inderdaad. Als u met iDeal betaalt staat er bij `naam begunstigde` niet `Wood-shop` maar `Mollie BV`. Dit komt omdat Mollie BV de schakel is tussen iDeal en Wood-shop.nl.

7. Ik wil voordat ik een bestelling plaats een product bezichtigen. Kan dat?
Wij zijn een webwinkel met scherp geprijsde producten, wij kunnen u de producten zo goedkoop aanbieden omdat wij de voorraden zo klein mogelijk houden. Hierdoor kan het zijn dan wij een product niet op voorraad hebben. Wilt u graag een product bezichtigen, dan kunt u bellen of mailen voor meer informatie en een afspraak. Wij hebben een kleine showroom met een beperkt aantal artikelen.

8. Zijn jullie in het weekend bereikbaar?
In het weekend is de webwinkel geopend. U kunt op deze manier 24 uur per dag, 7 dagen in de week uw bestelling plaatsen. Op zondag geplaatste bestellingen worden op maandag verwerkt. Wij zijn telefonisch bereikbaar van ma. t/m za. Van 9.00 tot 17.00 uur

9. Welke vervoerder levert mijn bestelling?
Uw bestelling kan worden geleverd door verschillende vervoerders: PostNL, Westerman Logistics of door ons zelf.

10. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)

Onze vervoerders bezorgen op werkdagen, uitgezonderd PostNL deze bezorgt ook op zaterdag.Voorradige artikelen die u bestelt worden binnen 24 uur nog verzonden.Ook als een deel van uw bestelling een levertijd kent en een ander deel voorradig is, worden de voorradige artikelen direct verzonden.De levertijd is afhankelijk van verschillende factoren zoals de beschikbaarheid, de betalingswijze en het afleveradres. U kunt zelf de verwachte levertijd uitrekenen door de geschatte tijd van de betaling en de geschatte verzendtijd bij elkaar op te tellen. Maatwerk producten kennen een levertijd van maximaal 15 werkdagen. Meubels die niet voorradig zijn (de meeste producten van ons zijn niet voorradig) kennen een levertijd van minimaal 2 werkdagen, maximaal 8 werkdagen. Voor de exacte levertijd stuurt u een e-mail naar: info@vd-bent.nl

11. Brengt wood-shop.nl bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?

Ja, wood-shop.nl heeft zich toegelegd op het snel en zorgvuldig afleveren van uw bestellingen. Voor het verzendklaar maken, controleren, transporteren en bezorgen van uw bestelling betaalt u een bijdrage. Deze bijdrage is afhankelijk van het pakket en order grote:

Voor de meeste pakketen (meubels) rekenen wij 1 pallet-plaats. Kleinere pakketen w.o. woonaccessoires, kleine bloembakken, losse stoelen e.d. worden verzonden via PostNL en kennen een lager verzendbedrag.

Uitzonderingen hierop vormen producten waar een bijzondere manier van transport wordt gebruikt om te garanderen dat het product u in goede staat bereikt. Denkt u hierbij aan verzendingen van zeer grote banken, tafels, schuttingen. Indien u zeker wilt zijn van de hoogte van de verzendkosten kunt u altijd contact opnemen met ons verkoopteam.

Wij heffen BTW over de verzendkosten, omdat de Belastingdienst dit verplicht stelt.

 

© 2018 Van der Bent Garden & Wood Creations